1) Per a l’Agrupació i la resta d’entitats implicades en la Biblioteca és una gran satisfacció comunicar-vos la constitució d’un Club de Lectura. A partir del proper gener Laura Pujol, de l’Associació de Dona a Dona, conduirà aquest club on es llegiran i comentaran obres que tractin temes relacionats amb les dones. Per això us convidem:

• Dimecres 11 de desembre, a les 19.00, a la Biblioteca Pública de Gràcia (Institut Pau Vila: C. Viladomat, 118), Presentació del Club de Lectura, a càrrec de Laura Pujol. A continuació presentació de la novel·la “Les raons de l’Àgata”, de la professora del nostre institut M. Rosa Aragay (l’alumne Àlex Rubió llegirà alguns fragments de l’obra). Podeu consultar i confirmar la vostra assistència a l’acte en l’esdeveniment de Facebook i en el fitxer adjunt hi podreu trobar més informació.

Us recomanem seguir l’activitat de la Biblioteca a www.facebook.com/BiblioPGracia i en l’usuari de Twitter@BiblioPGraciaTambé us agraïm que difongueu tant aquestes activitats com l’existència d’aquest nou equipament al barri.

2) També us informem d’un nou projecte al barri, La Quartera: un espai cultural, social i polític per a entitats vinculat al Casal Can Capablanca i en el que també col·laboren les cooperatives de consum ecològic El Teixit de la Terra” i Treu Banya, la CUP de Sabadell, la Comissió de Festes Populars de Sabadell i la PAHC local. Per tirar-ho endavant s’ha encetat una campanya de micromecenatge a través de la plataforma de finançament col·lectiu Tot Suma, en el web es descriu el projecte i les diferents formes de participar-hi.