Natació Exprés

Aprofitant la jornada intensiva us proposem un curset de Natació!

Natació Exprés és un curset de natació que es fa durant la jornada intensiva del juny, a les tardes. És una activitat que fem amb el Club Natació Sabadell. Els nens i nenes van a fer l’activitat al Club en autocar acompanyats per monitors i monitores de l’AFA i aquest mateix autocar els torna a l’escola un cop acabada l’activitat.

2022

Comencen les preinscripcions al curs de Natació Exprés, estaran actives del 25 d’abril al 2 de maig a través de l’AmpaSoft pels alumnes de P3 a 6è!
Per tal que la preinscripció sigui efectiva caldrà fer els passos de l’AmpaSoft i fer un ingrés de 50€ per la matrícula al número de compte que s’indica al manual.
En cas que finalment no es faci l’activitat o que hi hagin preinscripcions que es quedin sense plaça es retornaran aquests 50€ durant la segona quinzena de maig.
MANUAL PREINSCRIPCIÓ NATACIÓ EXPRÉS
El Curs de Natació Exprés es durà a terme del 7 al 21 de juny, cada tarda. A les 15:15 l’alumnat agafarà l’autocar per anar al Club Natació, el curs es farà de 16:15 a 17 i a les 18h l’autocar tornarà a ser a l’escola per tal que recolliu als alumnes (aquests horaris poden variar segons el número de grups i la disponibilitat del Club Natació).
El preu del curs està pressupostat entre els 140€ i els 160€ dependrà de les places cobertes i del preu del transport.
Com cada any les places són limitades segons la disponibilitat del Club Natació, la distribució d’aquestes places en cas que hi hagi més preinscripcions que places disponibles es farà per sorteig.
L’activitat només es portarà a terme si les preinscripcions són suficients.
En cas que es tirés endavant s’informarà a les famílies que tenen plaça i el pagament del restant es farà a finals de maig via domiciliació bancària.

IMPORTANT

Tot l’alumnat de l’escola es pot inscriure a l’activitat. En cas que l’alumne/a disposi de vetllador/a durant l’horari lectiu, aquest servei no està inclòs en el preu de l’activitat, per tant la família que el necessiti caldrà que demani l’ajuda econòmica corresponent als Serveis Socials per tal que l’AFA en pugui assumir el cost de la contractació.