1) Avui s’ha esdevingut un fet històric: el Molt Honorable President de la Generalitat, acompanyat pels líders de la majoria de partits polítics del Parlament ha anunciat la pregunta i la data de la Consulta sobre la independència: serà el diumenge 9 de novembre de 2014 i se’ns preguntarà si volem que Catalunya esdevingui un Estat, i en cas de resposta afirmativa si volem que aquest Estat sigui independent.

Relacionat amb el primer punt, ens plau convidar-vos a assistir a l’activitat que aquesta setmana s’organitzarà a la Biblioteca Pública de Gràcia situada a l’Institut Pau Vila (C. Viladomat, 118):

• Dimecres 18 de desembre, a les 19.00, a la Biblioteca Pública de Gràcia (Institut Pau Vila: C. Viladomat, 118), presentació, a càrrec dels seus autors, David Vila Ros, escriptor i economista, i Toni Il·lustració, creador gràfic i ninotaire, del llibre I si parlem amb el veí del segon?, el qual explica d’una manera planera, senzilla i amena els avantatges de la independència a les persones que no ho acaben de veure clar. Podeu consultar i confirmar la vostra assistència a l’acte en l’esdeveniment de Facebook.

Us recomanem seguir l’activitat de la Biblioteca a www.facebook.com/BiblioPGracia i en l’usuari de Twitter@BiblioPGraciaTambé us agraïm que difongueu tant aquestes activitats com l’existència d’aquest nou equipament al barri.

2) Ahir a la Biblioteca es va presentar el Club de Lectura (facebook) que conduirà Laura Pujol, de l’Associació de Dona a Dona. Si us interessa participar-hi passeu a recollir la primera lectura (per al 21 de gener), “Res s’oposa a la nit” de Delphine de Vigan, i us obsequiarem amb un punt de lectura on figuren les lectures següents:

Volem que Catalunya esdevingui Estat, volem que aquest Estat sigui independent!

Fem barri, i més!