Natació Exprés

Famílies,

Ja hem parlat amb el Club Natació i, finalment, només diposem de 13 places per als nens de P3 i P4. Això vol dir que haurem de fer un sorteig el resultat del qual us l’enviarem demà dimarts. D’aquest sorteig en sortirà també una llista d’espera per si hi ha baixes d’última hora.

D’altra banda, el CNS ens ha confirmat que tenen plaça per a tots els nens apuntats de P5 a 6è (si d’entre aquests nens hi ha algú que té un germà a P3 o a P4 automàticament també entra).

Del grup de P5 a 6è només queden exclosos els que van lliurar la preinscripció fora de termini (les families que queden excloses ja estan avisades i els nens formen part de la llista d’espera).

Recordeu que la reunió de Natació Exprés la farem dimarts a les 9 del vespre a l’escola.

Gràcies.

Important: Socialització de llibres

Benvolgudes famílies,

Durant els primers dies de socialització la participació de les famílies ha estat molt baixa. Davant d’aquesta situació si en els propers dies no augmenta la col·laboració, ens haurem de replantejar si aquest projecte és viable.
És per això que tornem a fer una crida i us convoquem de dilluns a divendres de 15h a 18:30h
Cordialment.

Xerrada EL NEN DIABÈTIC A L’ESCOLA

Famílies, us passem aquesta informació per si us interessa.

La delegació de Sabadell-Sant Cugat de l’Associació de diabètics de Catalunya fa el proper dimecres 28 una xerrada.

Dimecres, 28 de maig de 2014, a les 19 h EL NEN DIABÈTIC A L’ESCOLA, a càrrec del Dr. Jacobo Pérez, Endocrinòleg de l’Hospital Tauli de Sabadell Casal Pere Quart -Rambla, 69 – SABADELL

Coordialment,

Hort de l’escola – brigada de manteniment

Famílies,

necessitem col·laboradors/es per fer el manteniment de l’hort de l’escola, cuidar-lo i deixar-lo ben bonic!
Si podeu dedicar algun cap de setmana, només cal que respongueu a aquest email especificant el vostre nom mòbil

Un cop ja siguem gent, ens posarem d’acord en el dia.

Animeu-vos!

Comissió festa fi de curs

La comissió de festes ha començat a preparar la festa de final de curs. Si hi ha algú ple d’idees, il·lusions i amb ganes de formar-ne part hem quedat avui dimecres 21 de maiga les 22h a l’escola.

Animeu-vos!

La comissió de festejos

Tastet de tallers: col·laboració de mares, pares, àvies, tiets…

Benvolgudes famílies,

El proper dissabte 7 de juny farem el TASTET DE TALLERS a l’escola. Aquest tastet consisteix en realitzar activitats diferents a les extraescolars, per tal que els nens i nenes puguin tastar i conèixer altres activitats.

Així doncs, en cas que alguna mare, pare, àvia, tiet… tingui ganes de fer un taller pels nens i nenes de l’escola, cal que ens ho faci saber abans del 23 de maig, contestant aquest correu electrònic.
Totes les propostes seran benvingudes.

Moltes gràcies!