#SíSi a la fresca, 1r aniversari biblioteca

Us recordem que aquest Sant Jordi farà un any de la inauguració de la Biblioteca Pública de Gràcia (l’Institut Pau Vila, al C. Viladomat, 118), per celebrar-ho el diumenge 27 d’abril, de 10 a 1 del matí, us hi convidem a una MARATÓ DE LECTURA que estarà dividida en 3 torns:

• De 10 a 11: infantil

• D’11 a 12: juvenil

• De 12 a 13: adult

Porteu el vostre llibre o text (poesia o prosa) o trieu-lo prèviament a la biblioteca, la durada màxima és de 5 minuts. Cadascú pot llegir una obra diferent o si ho feu en grup cada membre en pot llegir un fragment. Escriu abibliotecadegracia@gmail.com perquè ho puguem organitzar. Podeu consultar, confirmar la vostra assistència i dir la vostra a l’esdeveniment de Facebook.

Durant aquesta activitat podreu veure i remenar l’exposició de llibres sobre la festivitat de Sant Jordi i gaudir de l’actuació dels Músics de Gràcia. Començarem amb xocolata desfeta amb melindros i clourem l’activitat amb un petit pica-pica.

Pujada a la Mola i properes activitats

Famílies,aquest diumenge dia 27 teníem programada la pujada a La Mola i que finalment hem decidit ajornar-la (acord de Junta 22 d’abril de 2014). El fet és que coincideix amb dues activitats en les quals l’AMPA també hi està implicada: la Marató de Lectura a la Biblioteca Pública de Gràcia (1r aniversari) i les 12 d’Hanbdol de Sant Quirze. Disculpeu les molèsties.

La resta d’activitats fins a final de curs són:

– Dijous 24 d’abril – Escola de Mares i Pares

– Divendres 2 de maig – Casalet (festa de lliure disposició)
– Dissabte 10 i diumenge 11 de maig – Colònies familiars
– Dimarts 13 de maig – Escola de Mares i Pares

– Diumenge 18 de maig – Cursa de la Primavera

– 2 al 6 de juny – Portes obertes Extraescolars

– Dissabte 7 de juny – Tastet de Tallers

– 9 al 20 de juny – Curset de Natació Exprés (P3 a 6è)

– Dijous 12 de juny – Escola de Mares i Pares

– Diumenge 15 de juny – Mostra de Teatre (matí grup de nens i tarda grup de pares)

– Dimarts 17 de juny – Assemblea AMPA

– Divendres 20 de juny – Festa final de curs

– 25 de juny al 25 de juliol – Casal d’Estiu

D’altra banda, hi haurà un xerrada oberta a tots els pares sobre “els perills de les xarxes socials” (mossos d’esquadra) la primera setmana de juny i un torneig de bàsquet l’últim cap de setmana de maig.
De totes aquestes activitats rebreu puntual informació. Gràcies.

Xerrada: “Ús i abús de les TIC en adolescents”

Famílies,

Us passem aquesta informació de l’AMPA del Pau Vila:

Benvolgudes i benvolguts,

La comissió de formació de pares de la junta de l’AMPA del Pau Vila ha organitzat una xerrada per tractar del tema de l´ús i abús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) per part dels adolescents. Hi esteu tots i totes convidats.

Títol de la xerrada: Usos i abusos de les TIC per part dels adolescents
A càrrec de Diego Castro, professor del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB

Dia: dijous, 24 d’abril de 2014
Hora: 19,30
Lloc: Biblioteca Pública de Gràcia (institut Pau Vila, Viladomat 118)

Les TIC s’han convertit en un element present en tots els àmbits de la vida quotidiana. Els adolescents les utilitzen habitualment tant en l’àmbit acadèmic com en el familiar i socio-relacional, amb els seus companys, amics, pares i germans. La xerrada preten ser un espai d’intercanvi sobre el tema, les potencialitats que ofereixen aquestes eines, i els riscs i perillos que poden comportar.

US HI ESPEREM A TOTS !!!

Assemblea AVG, 1r aniversari biblioteca

1) El proper divendres 4 d’abril, a les 7 de la tarda, al Centre Cívic de Gràcia (Pl. del Treball) tindrà lloc l’Assemblea General Ordinària de l’Agrupació de Veïns de Gràcia (Facebook), amb el següent ordre del dia:

1r Memòria anual 2013 de l’Agrupació de Veïns

2n Estat de comptes de l’any 2013 i pressupost del 2014

3r Temes a tractar:

* Biblioteca Pública de Gràcia

* Espai Hort amb Gràcia

* Obres soterrament dels FGC

* Tancament del CAP Gràcia

* Zona Hermètica

* Canvi de local de l’Agrupació

4t Renovació de la Junta

5è Torn obert de paraules

T’hi esperem per informar-te, per escoltar les teves inquietuds i propostes sobre el barri, i t’animem a participar més activament en l’Agrupació. Aprofitem per enllaçar-vos el darrer “Sabies que…?

2) Aquest Sant Jordi farà un any de la inauguració de la Biblioteca Pública de Gràcia (l’Institut Pau Vila, al C. Viladomat, 118), la biblioteca del nostre barri, una iniciativa de les diverses entitats gracienques. Per celebrar ambdós fets, el diumenge 27 d’abril, de 10 a 1 del matí, us hi convidem a una MARATÓ DE LECTURA que estarà dividida en 3 moments:

• De 10 a 11: infantil

• D’11 a 12: juvenil

• De 12 a 13: adult

Porteu el vostre llibre o text (poesia o prosa) o trieu-lo prèviament a la biblioteca, la durada màxima és de 5 minuts. Cadascú pot llegir una obra diferent o si ho feu en grup cada membre en pot llegir un fragment. Si t’interessa escriu a mailto:bibliotecadegracia@gmail.com perquè ho puguem organitzar. Podeu consultar, confirmar la vostra assistència i dir la vostra a l’esdeveniment de Facebook.

Durant aquesta activitat podreu veure i remenar l’exposició de llibres sobre la festivitat de Sant Jordi.

Fem barri, i més!