Etiòpia i club de lectura a la Biblioteca, Algo Diferentes

1) Ens plau convidar-vos a assistir a l’activitat que aquesta setmana s’organitzarà a la Biblioteca Pública de Gràcia situada a l’Institut Pau Vila (C. Viladomat, 118):

• Dijous 30 de desembre, a les 18.30, a la Biblioteca Pública de Gràcia (Institut Pau Vila: C. Viladomat, 118): Etiòpia, una terra de sensacions. De la mà i la veu d’en Toni Espadas (fotògraf i viatger incansable) i del veí de Gràcia Rafa Martín* (historiador i periodista) farem una passejada per aquest país africà (imatges, projeccions, històries…). Podeu consultar i confirmar la vostra assistència a l’acte en l’esdeveniment de Facebook, també us animem a visitar, Endoethiopia, la pàgina a Facebook del seu projecte professional.
* En Rafa Martín és pare de l’escola.

2) El passat dimarts es va fer la primera trobada del Club de lectura, conduït per Laura Pujol (de l’Associació de Dona a Dona) a la Biblioteca. La propera sessió serà el dimarts 18 de febrer a les 19:00, es comentarà Mil sols esplèndids de Khaled Hosseini., si us hi voleu apuntar per aquesta trobada o les següents només cal que contacteu amb hola@dedonaadona.org .

3) Després de 9 anys, en contexts diversos, apostant per la transformació social, l’autogestió, l’oci alternatiu, l’opinió pròpia i el poder d’acció col·lectiva els amics, el Grup de Joves Algo Diferentes, tanca la paradeta. El proper divendres 7 de febrer baixen la persiana: http://youtu.be/Jgv4fP_gUaI. Companyes i companys, no us diem adéu per què sabem que seguirem coincidint en reivindicacions, festes i lluites: fins ben aviat!

4) Recentment s’ha constituït la Plataforma Soterrament FGC ARA, per aconseguir el soterrament de les vies dels Ferrocarrils en el tram Gràcia-Can Feu. Aquesta és una vella reivindicació que des del començament ha tingut el suport i l’impuls de l’AVG que ara fa una crida a participar en aquesta nova iniciativa (tenint en compte que si “ara” no fos possible l’Agrupació seguirà endavant al costat del veïns afectats reclamant la solució). La Plataforma, a través dels grups de l’Entesa, ICV i EUiA, portarà una proposició al Ple municipal del proper dimarts 14 al qual fem una crida a assistir.