Agrupació Veïns Gràcia / Biblioteca Gràcia

1) Avui s’ha esdevingut un fet històric: el Molt Honorable President de la Generalitat, acompanyat pels líders de la majoria de partits polítics del Parlament ha anunciat la pregunta i la data de la Consulta sobre la independència: serà el diumenge 9 de novembre de 2014 i se’ns preguntarà si volem que Catalunya esdevingui un Estat, i en cas de resposta afirmativa si volem que aquest Estat sigui independent.

Relacionat amb el primer punt, ens plau convidar-vos a assistir a l’activitat que aquesta setmana s’organitzarà a la Biblioteca Pública de Gràcia situada a l’Institut Pau Vila (C. Viladomat, 118):

• Dimecres 18 de desembre, a les 19.00, a la Biblioteca Pública de Gràcia (Institut Pau Vila: C. Viladomat, 118), presentació, a càrrec dels seus autors, David Vila Ros, escriptor i economista, i Toni Il·lustració, creador gràfic i ninotaire, del llibre I si parlem amb el veí del segon?, el qual explica d’una manera planera, senzilla i amena els avantatges de la independència a les persones que no ho acaben de veure clar. Podeu consultar i confirmar la vostra assistència a l’acte en l’esdeveniment de Facebook.

Us recomanem seguir l’activitat de la Biblioteca a www.facebook.com/BiblioPGracia i en l’usuari de Twitter@BiblioPGraciaTambé us agraïm que difongueu tant aquestes activitats com l’existència d’aquest nou equipament al barri.

2) Ahir a la Biblioteca es va presentar el Club de Lectura (facebook) que conduirà Laura Pujol, de l’Associació de Dona a Dona. Si us interessa participar-hi passeu a recollir la primera lectura (per al 21 de gener), “Res s’oposa a la nit” de Delphine de Vigan, i us obsequiarem amb un punt de lectura on figuren les lectures següents:

Volem que Catalunya esdevingui Estat, volem que aquest Estat sigui independent!

Fem barri, i més!

Un Club de Lectura a la Biblioteca i una Quartera!

1) Per a l’Agrupació i la resta d’entitats implicades en la Biblioteca és una gran satisfacció comunicar-vos la constitució d’un Club de Lectura. A partir del proper gener Laura Pujol, de l’Associació de Dona a Dona, conduirà aquest club on es llegiran i comentaran obres que tractin temes relacionats amb les dones. Per això us convidem:

• Dimecres 11 de desembre, a les 19.00, a la Biblioteca Pública de Gràcia (Institut Pau Vila: C. Viladomat, 118), Presentació del Club de Lectura, a càrrec de Laura Pujol. A continuació presentació de la novel·la “Les raons de l’Àgata”, de la professora del nostre institut M. Rosa Aragay (l’alumne Àlex Rubió llegirà alguns fragments de l’obra). Podeu consultar i confirmar la vostra assistència a l’acte en l’esdeveniment de Facebook i en el fitxer adjunt hi podreu trobar més informació.

2) També us informem d’un nou projecte al barri, La Quartera: un espai cultural, social i polític per a entitats vinculat al Casal Can Capablanca i en el que també col·laboren les cooperatives de consum ecològic El Teixit de la Terra” i Treu Banya, la CUP de Sabadell, la Comissió de Festes Populars de Sabadell i la PAHC local. Per tirar-ho endavant s’ha encetat una campanya de micromecenatge a través de la plataforma de finançament col·lectiu Tot Suma, en el web es descriu el projecte i les diferents formes de participar-hi.